Mr Szakáll divat, gasztró, lifestyle, utazás.

Gasztronóta

Visszatértem - vagyis próbálok

2017. november 26. - praclee

Elég régóta nem írtam bejegyzést, melynek a fő oka, hogy még több dolgot csinálok, mint eddig, ami egyrészt jó, másrészt nem, mert még kevesebb időm van bármire is.

img_3401.jpg

(fotó: Bognár Bogi )

Az ételfotózás szinte teljesen főállás lett, van hogy napi 2 fotózás is akad. De emellett ugyanúgy megy a modellkedés, és minden más. Zenélés még mindig pihen, igaz egy samba dob csapatban játszom, akikkel néha van fellépés.

Úgyhogy a napjaim továbbra is hektikusak. Egyik nap ételfotózás a másik nap délelőtt a maratoni futóknak dobolok, de délután már a Mercedes-Benz Fashion Week-en fotózom. Úgyhogy nem ritka, hogy azt se tudom mit csináltam előző nap, pedig sokszor gondoltam rá, hogy leírom egy hetemet, és múltkor tényleg volt egy nagyon durva hetem, amikor minden nap totál mást csináltam, de hát nem volt időm leírni és már rég el is felejtettem.

Szeretnék változtatni a blogon. Próbálok közvetlenebb hangvételben írni, elvégre ez egy blog. Eddig kicsit talán szakmaibbak voltak az írások, de azóta már több újságba is írok szabadúszóként, úgyhogy az kielégíti a „vágyaim”.

Októberben amúgy is elárasztottam az újságárusokat, mert 2 cikk is jelent meg velem.

Az egyik a Vince Magazinban, amiben meséltem arról hogyan kezdtem el a főzést és a fotózást, a másik a Gentlemen’s Choice magazinban, ahol a nyári Pittis képeim kerültek be.

vince_magazin_1.jpg

vince_magazin_2.jpg

Aki hiányolna novemberben annak jó hír, hogy nem kell lemondania rólam, mert a Gentlemen’s Choice-ban ismét benne leszek. Most a lakáséttermekről írok és az utazás összekapcsolódásáról. Izgalmas téma és pont az egyik francia cégnek dolgozom, a VizEat-nek, aki ebből próbál trendet csinálni. Pár napja voltam fotózni egy hangulatos lakásvacsorát. Vicces volt, hogy mindenki csak belecsöppent az egészbe, és én tudtam a legtöbbet az egész rendszerről, de lassanként feloldódtak és vacsora után, még órákig ott maradtunk és beszélgettünk, borozgattunk. Nagyon hangulatos volt. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki ezt az élményt, akár itthon, akár külföldön ha utazik. Főleg ha gasztróban utazik, mert az elég menő dolog, ha mondjuk egy olasz mamma konyhájába leshetünk be, aki épp a pásztát készíti.

Mindeközben az Olympus hamburgi központjának is fotóznom kellett egy tőlem szokatlan anyagot a social média részére. Nem vagyok az a kifejezetten letisztult, monokróm éles vonalak, letisztult kompozíciók párti, de szeretem a kihívásokat és mondhatom, hogy nagyon jól sikerült. Nagy dicséretet kaptam és minden bizonnyal a jövőben is lesz még ilyen project.

Aztán egyre több cég keres meg collaborációval, amiknek próbálok eleget tenni. Nyilván csak azoknak, akikkel érzem a közös kapcsolatot. Szóval attól továbbra sem kell félni, hogy eladom a lelkem mondjuk a BP Shop-nak, vagy társainak, amihez semmi kötődést nem érzek.

Igyekszem bepótolni a csomó lemaradásom, mert rengeteget utaztam a fél év alatt és se Bolognáról, se Stockholmról nem számoltam még be. És a máltai kalandok is elég frissek, szóval próbálom utolérni magam.

Remélem továbbra is tetszeni fog nektek, amikről írok!

U.I.: továbbra is az INSTAGRAMon vagyok a legaktívabb, úgyhogy ha eddig nem KÖVETTÉL, most tedd meg! 

Dani

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztronota.blog.hu/api/trackback/id/tr813396069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása