Mr Szakáll divat, gasztró, lifestyle, utazás.

Gasztronóta

Titkos űrbázis a Bazilikában

2016. május 20. - praclee

Titkos űrbázis a Bazilikában? Eddig miért nem tudtam erről?

p5171039.jpg

Mert én is abba a tömegbe tartozom, aki a metropoliszban él, rohan, és nem is veszi észre a város csodáit.

Emlékszem, ismerőseim anno mindig azt mondták, hogy Budapesten milyen jó, mert van színház, mozi, kultúra, rengeteg koncert. És hogy az embernek annyi lehetősége van eljutni mindezekre.

p5171032.jpg

Ja. Akik itt vannak, azok csak átrohannak az életen, csak a munka, a munka, maximum hétvégente sörözés a közeli kocsmában, vagy az egyik divatos helyen, netán félévente 1-2 mozi, és kész.

p5171123.jpg

Én már 8 éve élek Budapesten, mégse voltam még a Bazilika tetején, pedig bent már többször is megfordultam, többnyire koncertezni.

p5171050.jpg

De mikor a vidéki kedves barátom azt mondta, hogy már pedig felviszel oda, ha már egyszer feljöttem, akkor mit tehet az ember? Felviszi, hadd legyen gyereknap.

Hát így történt, hogy turistáskodtam kicsit én is, a fényképezőgéppel a nyakamban. Amíg odaértem a Bazilikához, legalább 10 tourist guide csapott le rám, jobbnál jobb ajánlatokkal.

Ezek szerint, ha szakállam van, divatosan öltözködöm, és egy retrónak tűnő Olympus fényképező van a nyakamban, akkor már csak külföldi lehetek. Sebaj.

p5171018.jpg

500 Ft a felnőtt jegy, ami nem vészes. Mehetünk lifttel, de ezt nem ajánlom, mert egyrészt árt az egészségnek, vagyis pont, hogy nem használ, ellenben a lépcsőzéssel, valamint akkor elszalasztjuk az esélyt, hogy lássuk a titkos űrállomást.

Menjetek, és nézzétek meg ti is a titkos űrbázist!
p5171035.jpg

p5171143.jpg

 

 

A fotók Olympus Pen-F fényképezővel készültek.

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztronota.blog.hu/api/trackback/id/tr158734100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2016.05.21. 11:00:37

Jó hely, kevesen tudnak róla, inkább választják 2400-ért a deák téri kereket.

mpl 2016.05.21. 19:23:22

mert oda fel lehet menni, a Bazilika kupolájába meg nem. :-)
Én voltam, hihetetlen trek vannak benne, ki lehet menni a szobrok hátuljába és amikor mentem fel a kis kupolába, a nagy fotóscuccommal, hombálózott a lépcső...azért az élményszámba ment. A kilátás megérte, de a kerékből azért többet látni
süti beállítások módosítása