Mr Szakáll divat, gasztró, lifestyle, utazás.

Gasztronóta

SZIGET 25 - párhuzamos univerzum

2017. augusztus 09. - praclee

Az idei jubuleumi 25 éves SZIGET szintet lépett és már a párhuzamos univerzumból jelentkezik. 

sz2017.jpg

Még el se kezdődött, de kicsit úgy érzem magam, mintha egy párhuzamos univerzumban lennék. Vagy csak mindig én fogom ki a hibákat? Remélem azért nem fognak kitiltani, se bebörtönözni, mint a múltkori etikus hekkert, aki jelezte a BKK-nak, hogy nem stimmel a rendszer.

Épp indulás előtt vagyok pár órával, gondoltam átnézem kik a fellépők, és belehallgatok a SZIGET telefonos alkalmazásán keresztül. Mert hogy van ilyen lehetőség, ami tök menő.

Menő lenne, ha működne. Oké azért a legtöbb előadót lejátssza, de nagyon soknál a következő üzenetet dobja a rendszer.


”We’re sorry, you can’t play this son in your country”

 img_1937.jpg

?????

Lehet eltévedtem? Egy lakatlan szigeten vagyok? Vagy kis hazánk nem tartozik Európába?

1374.jpg

Mit tegyek? Lehet elutazom az adott országba, ahol képes lejátszani a zenét és majd eldöntöm, hogy akkor visszajövök-e és meghallgatom-e az adott fellépőt.

Pedig nem gondoltam, hogy a 21. században ilyen akadályokba ütközöm, pláne, hogy a SZIGET az egyik legnagyobb európai fesztivál.

Gondoltam rá, hogy lehet amiatt mert több angol és ír fellépőbe nem tudtam belehallgatni, összefüggésben lehet a BREXIT-el. De francia és dán előadókat is találtam, akiket szintén nem játszik le.

 

Majd újabb meglepetés fogadott.

 02_2.jpg

A fotós regisztráció során meg kell adni, mely fellépőket szeretném fotózni. De hoppá! Mégis jön Rita Ora? Úgy néz ki a párhuzamos univerzumban a fellépő, aki nemrég lemondta a fesztivált, a fotósok számára elérhető lesz.

A helyzet fokozódik:

Már a dátumok se stimmelnek. A Bad Religion-t például valamiért augusztus 13-ra teszi, ami vasárnap, de megerősíti, hogy az szombat.

01_4.jpg

Melyik évben vagyunk?

 

Kicsit olyan, mintha első bálozó lenne a SZIGET, vagy lehet csak a nyári meleg tett be az informatikusoknak. 

Ettől eltekintve biztosan nagyot fog szólni az idei SZIGET!

HAJRÁ!

Kövessetek instagramon, ahol sok bejelentkezés és video lesz!

 

Dani

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztronota.blog.hu/api/trackback/id/tr1812730836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baaah 2017.08.09. 15:44:47

Hát igen ezt a fiú gyermeket, nem lehet itt hallgatni :)
süti beállítások módosítása