Mr Szakáll divat, gasztró, lifestyle, utazás.

Gasztronóta

Konyhakiállítás - a gépek támadása

2017. március 02. - praclee

Minden évben nagyon izgatott vagyok a Konyhakiállítás miatt. Bár végre nekem is van már egy egész jó kis konyhám, de egyrészt még hiányzik belőle pár dolog, másrészt szeretek haladni a korral és megnézni, milyen újítással jönnek elő a cégek. Holnap kezdődik és 3 napon keresztül tart a legnagyobb hazai konyhakiállítás a Pap László Sportarénában.

kk_logo_2012_rgb_mid_black_base.jpg

Igaz nekem az már túl high-tech, hogy mindent helyettem végezzen egy gép. Hogy éppen mire felkelek, pont akkor fő le a kávé, amit előző este beprogramoztam. Kicsit olyan ez mikor a befőtt rakja el a nagymamát. 

beautiful-smart-kitchen-appliances-in-interior-design-for-home-with-smart-kitchen-appliances.jpg

Az idei Konyhakiállításon bemutatkozik  a teljes ajtófelületén érintő kijelzős sütő. Az egymással kommunikáló főzőlapot és elszívót már meg se említem. Egyébként ez tök jó dolog, mert én is sokszor nem érzem szükségesnek, hogy elindítsam az elszívót, aztán mikor kimegyek a konyhából, jövök rá, hogy amúgy már rég füstben úszok.

Nyilván nem én vagyok a célcsoport, ha az olyan okos háztartási készülékről esik szó, amihez csak az alapanyagokat kell beszerezned, és magától elkészíti az ételt, de biztos vannak olyan elfoglalt emberek és háziasszonyok, akiknek nagy segítség. Mondjuk egy több fogásos vacsoránál, sok vendéggel lehet hasznát venném én is.

Mivan, ha egyszer öntudatra ébrednek a gépek, vagy valaki meghekkeli őket és direkt túlsózza nekem a húslevest?
lg-smart-thinq.jpg

Lehet csak sok cuccom van, de mindig kicsit káoszt érzek a konyhámban. Erre lehet most megoldást találok, mivel az idei év egyik legizgalmasabb újdonsága, hogy a bútorgyártók  az esztétikum és a dizájn mellett figyelmet szentelnek a praktikus megoldásoknak, főként a tárolást illetően. A konyhaszekrények olyan belső kialakítást kaptak, aminek köszönhetően eltűnik a káosz a polcokról és fiókokból.
4d757ce2078b0f196cd10f5230919733.jpg

Minden évben szemügyre veszem a különböző gyümölcs prés gépeket, mert azok tényleg hasznosak tudnak lenni, csak úgy érzem kétszer akkora konyha kéne hozzá. Viszont egy alternatív tejkészítő gép, már régóta tervben van.

modern-monochrome-wren-living-kitchen-445270.jpg

Ezen felül engem mindig lenyűgöz a dizájn. Idén állítólag a monokróm a befutó, de én azért körbenézek a Kitchen Aid és főleg a SMEG háza táján. Amúgy is több szállal kötődöm az olasz márkákhoz. Nem véletlen, hiszen a divat terén kiemelkedőek és ezt kamatoztatják a konyhai berendezéseiknél is.

Most mondja valaki, hogy létezik ennél szebb hűtőszekrény!?
fab28rg1_6.jpg

Amiért még érdemes kimenni az a folyamatos program és főzőshow. Testközelből láthatók a legmenőbb főzős személyiségek Gianni, vagy Borbás Marcsi, aki nagyon sokat tesz azért, hogy a hazai gasztro kultúra felvirágozzon és megismerjük ne csak a budapesti flancos éttermek, de a vidék rejtett kincseit is.

További információ itt, aki pedig regisztrál tényleg értékes nyereményeket szerezhet. Én eddig még sose nyertem, pedig itt nem csak egy mintás bögrét nyerhetünk, hanem konyhaberendezést, gépeket. Egyszóval minden hasznos dolgot.

 

Dani

live bejelentkezések lesznek az instagram oldalamon. Kövessetek!

Ha pedig receptek és további videók érdekelnek, látogassátok meg FACEBOOK oldalamat!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztronota.blog.hu/api/trackback/id/tr4212307561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása