Mr Szakáll divat, gasztró, lifestyle, utazás.

Gasztronóta

EGY HETES DAILY OUTFIT CHALLENGE - avagy egyszerű ruhák felpimpelve

2021. október 14. - praclee

Biztos sokaknak nyűg felöltözni napi szinten és állnak hosszú perceket a gardrób előtt, hogy mit vegyenek fel. Én szeretek színesen öltözködni, szeretem a mintás ruhákat, de tudom, hogy az ilyen nem túl gyakori és inkább az egyszerűbb alapdarabok mennek. Ebben az összeállításban szeretném megmutatni, hogyan lehet egyszerű szetteket felpimpelni és vagánnyá, ötletessé, menővé tenni. 

Régóta akartam már ilyen DAILY OUTFIT CHALLENGE-et csinálni, vagyis magyarul 'Mit vegyek fel ma?' kihívást csinálni és pont kapóra jött, hogy megkeresett a cseh Gentleman Store, hogy lenne-e kedvem megnézni a ruháikat. Semmi faxni, egyszerű darabok. Én pedig úgy voltam vele, hogy rendben, csináljunk egy daily outfit challenge-et. Így a hét minden napján különböző szetteket mutatok be, basic felsőkkel, mint fehér, sötétkék, bordó, tényleg szimpla darabok, amik mindenki ruhatárában megtalálhatók, vagy ha nem, akkor érdemes beszerezni és megmutatom, hogyan lehet egy csavarral átvariálni és ütős szetteket varázsolni egy egyszínű ruhából.

_9270447.jpg

De mielőtt tovább mennénk, kövesd be az INSTAGRAM oldalam, ha érdekelnek további inspirációk!

HÉTFŐ

Hétindításnak ezt a kék Szabó fantázianevű inget választottam, aminek apró pöttyei megtörik a hagyományos kék ingek monotonitását. És úgy gondoltam, hogy legyen NAGYON KÉK az outfit, így a teljes szett világoskék színben megy. A hózentróger apró virágos mintái és a nyakkendő vintage durva szövése feldobják az outfitet. Tudjátok… Mindig az apró részletek!

_9270001.jpg

_9270048.jpg

KEDD

Nem kell félni, még visszajön az indián nyár a következő hetekben, úgyhogy kihasználom a lehetőséget és egy vagányabb, rockosabb, lazább szerelésbe öltöztem. 

Egy sötétkék, szinte már fekete inget vettem felülre, ami a Csányi névre hallgat. Egyébként itt jegyezném meg, hogy ötletesek az ing elnevezések, híres magyar emberekről, történelmi személyekről. 

_9270130.jpg

Alul egy fekete, szolidan kockás chino. Én imádom a hózentrógereket, és a  valódi bőr hózentrógere, nagyon szépen kiemelkedik a sötét szerelésből. 

Szokásosan egy kalap, valamint egy szolid bordó nyaksál és kész is a teljes szett. 

_9270116.jpg

SZERDA

Te Jósika! Meddig fog esni az eső? Hát igen, most jelenleg elég szélsőséges az időjárás, fél perc alatt monszun, aztán szitáló hó, majd ragyogó napsütés szivárvánnyal.

_a030496-edit.jpg

A mai outfitemhez pont jól jön az esernyő, bár az Angliában igaz, hogy mindig legyen nálad esernyő, de így az ősz beköszöntével, szerintem nálunk is be lehet vezetni.

Na de beszéljünk a ruháról. Mai napra a Bartók fantázianevű inget választottam. Klasszikus darab, szép nyakkal. Az ujja mandzsettagombos, ami sokaknak szokatlan lehet, én nagyon szeretem.

_a030523.jpg

Ahogy látjátok, ehhez is sötét szettet választottam, de az unalmas egyszínű helyett, pici játékosság a zakóban a fehér nagy kockás csíkokkal, valamint a nadrágban is, jócskán feldobják a look-ot. 

Ezt az inget hordhatjátok ilyen lezseren, lazán, de begombolva egy nyakkendővel már igazán úrias lesz. És az ernyőt ne felejtsétek otthon!

_a030551.jpg

_a030564.jpg

Mindig emlékeztetnem kell magam, hogy fotózás közben kémleljek felfelé is, mert csodálatos épületeink vannak, csak kár, hogy alul ennyire el vannak hanyagolva. Ezt nézzétek:

_a030565.jpg

_a030573.jpg

CSÜTÖRTÖK

Kinél kell szobát festeni? 

_a030629.jpg

Igazából pólót sosem hordok, de úgy gondoltam a golf shirt egy fokkal elegánsabb, vagyis stílusosabb, mint egy hagyományos póló. A meleg sötét színek pedig jól állnak nekem, vagyis a szakállamhoz. Ezért esett a választás a gyöngyház borszínű felsőre, amihez egy vintage szettet raktam össze. Kord nadrág, kord zakó és egy classic paperboy sapka. Már csak a festékesvödör hiányzik a kezemből. 

_a030647.jpg

_a030643.jpg

_a030701.jpg

A műegyetem mögött pedig ezt a kis kastélyféleséget találtuk. Ki tudja mi ez az épület?

_a030711.jpg

PÉNTEK

Elérkeztünk az utolsó heti outfithez. Elrepült az idő, ahogy én repülök itt a citrommal. Már csak a tequila hiányzik. Bár én lehet inkább citrom tortát csinálok belőle.

_a030998-edit.jpg

Na de beszéljünk az outfitről. Naná, hogy lazára vesszük a figurát, ha már itt a hétvége. Ezúttal egy fehér golf pólót választottam, egy méregzöld nadrággal, valamint egy laza fehér cipővel. A beret hat, vagy itthon ismertebb nevén svájci sapkát itthon szerintem senkin se látom, pedig ez is menőség szerintem. _a030823.jpg

_a030841-edit-2.jpg

_a030828.jpg

és ezen a helyszínen is találtunk szép épület frontokat. 

_a031011.jpg

_a031014.jpg

 

Remélem kedvet kaptatok ti is, hogy kipróbáljatok hasonló ruhapárosításokat. Még több inspirációért kövessétek az INSTAGRAM oldalam!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztronota.blog.hu/api/trackback/id/tr3316720684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása