Mr Szakáll divat, gasztró, lifestyle, utazás.

Gasztronóta

MÁDARA - természetes, 100% vegán kozmetikumok nem csak NŐKNEK

2020. február 28. - praclee

A MÁDARA bejelentette az új smink kollekcióját, melynek sajtóeseményére én is meghívást kaptam. Gyorsan vissza is írtam nekik, hogy nem tévesztettek-e házszámot, de mondták, hogy nem, mert ez a termékcsalád #genderless és ugyanúgy szól férfiaknak, mint nőknek.

p2190135.jpg

És bár tőlem távol áll, hogy férfiként sminkeljem magam, mégha sokan ezt trendivé akarják tenni 2020-ban azért annyiban ’közel’ áll hozzám, hogy forgatásokon, fotókon engem is szoktak sminkelni és minden esetben megkérdem, hogy milyen márkát használ az adott sminkes, mert tudom melyek azok, amiket nem bír a bőröm és allergiás reakcióm lesz tőle.

Valamint nem csak smink kollekciója van a MÁDARA-nak, hanem arckrémek, olajak, szappanok, deok, stb.

És máris az elején meg kell említeni, hogy mindegyik természetes, 100%-ban VEGÁN és állatkísérlet mentes.

p2190123.jpg

p2190111.jpg

p2190146.jpg

A megnyitón egyébként kiderült, hogy pár éve még elzárkóztak a smink szegmens elől. Pontosan azért, mert nagyon nehéz megalkotni mesterséges dolgok kihagyásával ezeket a termékeket. Azt a megannyi árnyalatot és színt, amit a nők nap, mint nap magukra kennek. Gondoljunk csak bele, mitől van olyan izzó piros színe a rúzsnak, vagy mély kék színe a szemhéjpúdernek?

A MÁDARA kísérletezésbe kezdett és organikus ásványi pigmentekkel, organikus növényi kivonatokkal, hialuron savval, C- és E-vitamin tartalommal, legmagasabb minőségű olajokkal helyettesítette az egyébként használatos szintetikus összetevőket.

Így nem csak szebbé varázsolja, hanem ápolja és táplálja a bőrt.

p2190134.jpg

p2190137.jpg

Azt is érdemes megemlíteni, hogy a márka megalapítója Lotte Tisenkopfa-Iltnere, pont amiatt alapította a céget 10 éve, mert ő is, mint minden nő rendszeresen sminkelte magát, de allergiás reakció lettek. Ekezdett gondolkodni, hogyan lehetne ezt kikerülni és így született meg a MÁDARA.

p2190117.jpg

 Na de ennyivel én le is zárnám a smink részleget, mivel vannak nálam ebben a témában szakavatottabb írók is, viszont beszélnék arról, hogy mennyi jó dolog található még a termék palettán.

p2190149.jpg

p2190142.jpg Az egyik, amiről biztosan fogok írni és videót is készíteni az az olajok.

Férfiként mi kevés dolgot szoktunk magunkra kenni. Ezzel én is így vagyok. Viszont sokszor szárad a bőröm, főleg ha rossz idő van, de a stressztől is.

Apropó, ha nem láttad még ebben a témában a videóm, nézd meg: 

Sokáig krémmel kentem magam, de nem volt igazán jó egyik se. (hú, ez nagyon reklámszagúnak hangzik) Aztán kaptam egy olajat és nagyon bevált. De majd erről egy másik cikkben bővebben, ha kipróbáltam mint tud a MÁDARA.

Amiért nagyon szimpatikus a márka, hogy a honlapjukon is külön szekciót szentelnek az edukációra, hogy elmondják, mi mire jó, miért azokat az alapanyagokat és beszállítókat választották és hogy milyen tanúsítvánnyal rendelkeznek. És ez náluk nem a kis betűs rész, hanem a lényeg.

Ezen kívül vannak még természetes barnítók. Igen jól hallottátok. Anti-Ageingek, vagyis öregedés gátlók, arc tisztítók, valamint szappanok és samponok. Natur deo is van a palettán, amire én pár éve már ráálltam, miután sok év Old Spice használat után elég durva allergiás reakcióm lett. Én a Phi (magyar) termékeit és a Biobaza-t használom, de biztosan ki fogom próbálni a MÁDARA-t is és beszámolok róla.

A helyszín választásért pedig plusz pont, ami a STORIES HOTEL volt. 

p2190125.jpg

p2190154.jpg

 

Dani

 

Kövess facebook-on vagy instagramon még több fotóért, vagy iratkozz fel a YOUTUBEcsatornámra!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztronota.blog.hu/api/trackback/id/tr5515494488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása