Mr Szakáll divat, gasztró, lifestyle, utazás.

Gasztronóta

Chia smoothie tál - szuper egészséget reggelire

2016. június 29. - praclee

Tombol a gyümölcs szezon. Én húsevő vagyok, de nem vetem meg a gyümölcsöt, ilyenkor pedig igyekszem mindenbe belecsempészni. Nemrég egy salátát készítettem, amit málnával dobtam fel, és magam is meglepődtem, mennyire eteti magát.

Most a hétvégi sütiből kimaradt gyümölcsöket dobáltam össze egy kis joghurttal, a tetejére pedig mindenféle szuperegészséges cuccot szórtam.
p6263516.jpg

Hozzávalók:

2 banán

1 nagy marék málna

1 őszibarack

1 nagy marék feketeribizli

1 kis poharas joghurt

Az összetevőket csak le kell turmixolni. Édesíteni sem kell, mert ezekből több, elég édes gyümölcs, főleg a barack, ha érett.

p6263512-2.jpg

A tetejére szórhatunk a kedvenc müzlinkből, vagy a mostanában egyre népszerűbb chia és goji magokból.

 

Dani

A fotók Olympus Pen-F fényképezővel készültek. 

 Iratkozz fel a youtube csatornámra, hogy elsőként értesülj az új receptvideókról!

Kövess facebook-on vagy instagramon még több fotóért és receptért!

A bejegyzés trackback címe:

https://gasztronota.blog.hu/api/trackback/id/tr498847374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása